zondag 19 april 2015

Happy Birthday

Hallo bloggers,

Een verjaardagskaartje van mij vandaag. Hierbij heb ik gebruik gemaakt van het prachtige paperbloc "floral". Helemaal mijn kleurtjes!


  Van dat paperbloc heb ik diverse papiertjes gesneden en wat schuin over elkaar heen geplakt.
Alle randjes heb ik voorzien van crackle paint. 


Bij de bloemen die ik er meestal wel op heb verwerkt, heb ik er dit keer het filigraan hekje bij verwerkt en wat takjes met bladeren gemaakt met de vintage flourishes. 


Bovenlangs de kaart heb ik de Happy Birthday stans verwerkt. En achter 1 van de design papiertjes heb ik de ladybugs geplakt. Een enkele daarvan heb ik een glitterlaagje gegeven met glitterlijm.


En voor de liefhebbers nog even het afdrukje dat ik met Sennelier heb ingekleurd.
Krijg je toch een lekker voorjaars gevoel bij als je dat lammetje ziet.

6011/0310 Paper Bloc Floral (groen)

Tot de volgende keer maar weer!



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

2 opmerkingen: