dinsdag 2 februari 2016

Happy in the Snow


Hallo allemaal,

Winterkaartjes, heerlijk om nu te maken in deze tijd, lekker warm bij de open haard ,zo ook deze:


De basis heb ik gemaakt van blauw cardstock,craft  en designpapier. ik heb als basis een gewone easelkaart genomen en daarop schuin designpapier en ribbelkarton opgeplakt.


 Tussen het sleetje (6002/2035) heb ik stukje extra craft geplakt,zodat deze beter blijft staan, voor de sneeuw heb ik deze keer wat watten gebruikt en wat kleine witte bolletjes.


Achter het ribbelkarton , wat ik met wat witte  dutch-gesso heb bewerkt, heb ik de sneeuwsterrenrand (6002/2021) geplakt met daarop wat losse sneeuwvlokken (6003/0051).

6002/2021 Winter Wishes Rand met ijskristallen

Welke ik heb gestanst uit wit glitter papier.


Achter het uitstekende designpapier heb ik 2 halve ijskristallen (6002/2022) geplakt, ook deze heb ik gestanst uit wit glitter papier. 


Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren!

6003/0051 Vintage Flourishes Swirl Sneeuwvlok

Groetjes

0 reacties:

Een reactie posten